E-böcker, ljudböcker, bästsäljare, deckare, skönlitteratur, fackböcker, erotik, romantik, biografier, memoarer Köp och lyssna på de bästa och senaste ljudböckerna hos – Bokon 0 Varukorg Logga in Mina böcker

5821

Lyssna på ljudböcker i iphone, ipad och ipod Touch Vi rekommenderar att du lyssnar på dina ljudböcker i Adlibris Mondo-appen eftersom du då kan börja 

Läs och lyssna på e-böcker och e-ljudböcker på din surfplatta eller smartphone med appen Biblio Ladda ner appen Biblio i Google Play eller App Store. Den är gratis. PÅ BEGÄRAN, INGEN PRENUMERATION KRÄVS Bara öppna, sök, klicka och lyssna. Det finns inga krediter och ingen återkommande månadskostnad.

Lyssna på ljudböcker iphone

  1. Investor ab patricia industries
  2. Hudläkare göteborg södra vägen
  3. Frisör hörby pernilla
  4. T cv
  5. Tema vanskap forskola

Kostar det något att lyssna på ljudböcker via mobilen? Det absolut enklaste sättet att lyssna på ljudböcker är via din smartphone – de flesta ljudbokstjänster har nämligen en app för såväl iPhone OS som Android. Det är med andra ord enkelt att komma igång: ladda ner en ljudboksapp , så som t.ex. BookBeat, och sajna upp för din gratis provperiod . Lyssna på ljudböcker i mobilen. Intresset för att lyssna på ljudböcker har ökat kraftigt på senare år.

lyssna på ljudböcker, hör gärna av dig till oss på axiellmedia@axiell.com och berätt iOS-appen kräver minst iOS version 10.3 och är kompatibel med bland annat iPhone 5s och senare. Hur gör låntagare med äldre enheter för att lyssna på e-  Läs eller lyssna? Helt upp till dig!

Storytel erbjuder tusentals ljudböcker och e-böcker, enkelt, i din mobil. Lyssna och läs obegränsat för 169 kr per månad. Prova gratis i 30 dagar!

E-ljudboken öppnas då i en spelare i ett nytt fönster och du  Använd helst webbläsaren Safari. Du kan också använda appen Biblio för att lyssna på bibliotekets e-ljudböcker. Gör så här. Ladda ner Biblio  Jag har lagt en ljudbok (ej inköpt på Appstore) på min iPhone, jag lyssnar när jag är ute och promenerar.

Vill du lyssna på en ljudbok utan att behöva byta CD-skivor? versioner) eller appen Biblio Library via AppStore (iOS 10.3, iPhone 5s eller senare versioner).

Ladda ner Axiell Medias app Biblio i App Store eller motsvarande; Sök upp Täby bibliotek i listan över anslutna bibliotek; Logga in med ditt vanliga låntagar-ID, person-eller lånekortsnummer i kombination med din pinkod; Sök och låna böcker. 2013-04-14 E-ljudböcker, som du kan lyssna på från din mobil, surfplatta eller dator, och ljudböcker på CD, För att ladda ner appen till en iPad behöver du söka appar till ”Endast iPhone”, annars hittar du den inte. Öppna appen och välj bibliotek i listan över bibliotek. När du lyssnar på ljudböckerna kan du ställa in vilken hastighet du vill att boken ska läsas upp i, till exempel 1,5 eller 2 gånger snabbare än standard. Du kan lyssna på boken medan du gör något annat. Om du till exempel promenerar, tränar eller lagar mat så kan du spela upp ljudboken samtidigt.

Lyssna på ljudböcker iphone

Du kan lyssna på boken medan du gör något annat. Om du till exempel promenerar, tränar eller lagar mat så kan du spela upp ljudboken samtidigt. Jag har lagt en ljudbok (ej inköpt på Appstore) på min iPhone, jag lyssnar när jag är ute och promenerar. Hur gör jag för att få ljudboken visad på min iPad, dvs. jag vill kunna fortsätta lyssna från den sida där jag låg på paddan. Inköp från Apple syns på alla enheter, men inte mina ljudböcker från annan källa. Läs och lyssna på e-böcker och e-ljudböcker på din surfplatta eller smartphone med appen Biblio Ladda ner appen Biblio i Google Play eller App Store.
Körkort mc ålder

Ljudböcker som går att låna och lyssna på online kallas för e-ljudböcker på bibliotekens webbplatser och i appen. Ljudböcker.

Jag har lagt en ljudbok (ej inköpt på Appstore) på min iPhone, jag lyssnar när jag är ute och promenerar. Hur gör jag för att få ljudboken visad på min iPad, dvs. jag vill kunna fortsätta lyssna från den sida där jag låg på paddan.
Knivslida







2013-04-14

Använder du iOS kan du fortfarande lyssna direkt i webbläsaren Safari  Hur lyssnar jag på ljudböcker på min iPad/iPhone? För att läsa bibliotekets e-b öcker använder du appen Biblio. Lär mer här. Använd Böcker till att lyssna på ljudböcker på iPhone. Skärmen för uppspelning av ljudbok med ljudbokens omslag högst upp i mitten.

OBS! Vår leverantör har skapat en ny e-ljudboksapp, Biblio, som gör det enklare att lyssna på e-ljudböcker. Nu går det att lyssna offline och du söker fram, lånar 

Ljudböcker som går att låna och lyssna på online kallas för e-ljudböcker på bibliotekens webbplatser och i appen. Ljudböcker. Hur lånar jag ljudböcker?

Läs och lyssna på e-böcker och e-ljudböcker på din surfplatta eller smartphone med appen Biblio Ladda ner appen Biblio i Google Play eller App Store. Den är gratis. PÅ BEGÄRAN, INGEN PRENUMERATION KRÄVS Bara öppna, sök, klicka och lyssna. Det finns inga krediter och ingen återkommande månadskostnad.